19 Ağustos 2010 Perşembe

Salça Yatağında Zeytin

Haftasonları kahvaltılarda, çay saatlerinde, Ramazanda ister iftarda ister sahurda sofralarda kendine kolayca yer bulan hazırlaması çok basit, tadı harika olan bir lezzeti sizlerle paylaşmak istiyorum
Malzemeler:
Biber salçası (isteğe göre acı ya da tatlı ve miktarı size kalmış)
Kırma yeşil zeytin (miktarı size kalmış)
zeytinyağı
kekik ve /veya nane
Hazırlanışı
Teflon tavaya zeytinyağı konulur ve hafifçe kızdırılır. Salça bu yağın içine alınır ve yakmadan kavrulur. İçine çekirdekleri ayıklanmış zeytinler eklenir ve beraberce döndürülerek karıştırılır, ocaktan alınmasına yakın kekik ve /veya nane (isteğinize göre başka baharatlar da katabilirsiniz) eklenir, karıştırılır ve ocaktan alınır . Servis tabağına alınarak , taze sıcak pide ile hemen servis edilir.
AFİYET OLSUN

22 yorum:

Adsız dedi ki...

TAM BENLİK BİŞEY İLK FIRSATTA DENİCEĞİM...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm güzel bir tada benziyor..
afiyet bal şeker olsun sizlere..

ŞEBNEM DÖĞENCİ dedi ki...

ekmeği bandıra bandıra yemek istedim :) ellerinize sağlık...

anneanneninemekleri dedi ki...

Değişik bir tarif ama benim damak tadıma uygun.Kesin denerim.Ellerine sağlık.

umutluhayat dedi ki...

handancım ellerine sğlık çok güzel görünüyor.kahvaltıda harika olur

fuat gencal dedi ki...

Çok farklı ve değişik bir tarif. Bende denemek isterim. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor ben bunu iftarda yerim zira sahurda tüketirsem hararet yapar bütün gün yanar kavrulurum:)

sarımutfak-hande dedi ki...

hiç bilmiyordum bunu denemem lazım ellerine sağlık canım

mintinin dünyası dedi ki...

handancığım ellerine sağlık arkadaşım.acaba lezzeti nasıldır.çok merak ettim şimdi.görünümü güzel ama ellerine sağlık canım.sevgiler...

Saglıklımutfak dedi ki...

Sabah kahvaltıda bandıra bandıra eline sağlık canım

Sevil Şahin dedi ki...

handan ablacım valla benimde bandıra bandıra yiyesim geldi :)
ellerine sağlık afiyet bal olsun
benim eşim böyle salçalı seyleri çok sever yapayım bakalım nasıl yiyecek :))

yemekbiraşk dedi ki...

merhabalar...
kırma zeytin işin içine girdiği zaman zaten kelimeler tükenir benim için.
nefis bir tarif olmuş tam benim için. elleriniz dert görmesin..
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Handancım ellerine sağlık nasılda güzel görünüyor öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Birde damak tadıma uygun salça bulabilsem...
Çok güzel olmuş.
Ellerine sağlık canım

sevgiler

Sevtap dedi ki...

hımmm değişikmiş markete gidince kırma zeytin alıyıp denicem ellerine sağlık canım.Ben salça severim eminim çok lezzetlidir.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım nefis tam benlik.Ellerine sağlık.Sevgiler.

mandalincikmazi dedi ki...

oyyyyyyyy
bu çok güzel olmuş bandır ekmeği
hüplet çayı
oh nefis ama biz bunu sahurda yemeyelim çok susatır ...
Ellerine sağlık canım.......

Nilgün Komar dedi ki...

ayy ne hoş bir tarif bu.. ekmeği batır batır ye :))

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

cok degısık ve paratık bır lezzet olmus Handan'cığım ellerıne sağlık.sevgiler:)

Tümay Öztürk dedi ki...

çok iştah açıcı duruyor kesinlikle:) Ellerine sağlık...

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Handan, bu tarifi çok beğendim eminim taze pide ile gerçekten nefis gider her zaman her sofrada olabilecek bir ikramlık çok sağol canım bizimle paylaştığın için.sevgiler iyi hafta sonları..

çeşnici Handan dedi ki...

Yorumlarınız için çok çok teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...