20 Temmuz 2015 Pazartesi

Cevizli Kabak Salatası

Herkese iyi akşamlar ve iyi haftalar dilerim. Bu sıcak günlerde hafif bir yemek önerisi isteyenler için son derece lezzetli bir tarifim var. İsterseniz bu güzel salatayı tek başına bir öğün olarak tüketebilir isterseniz de ızgara et ve tavukların yanında salata olarak sunabilirsiniz.
Afiyet olsun.
Malzemeler:
3 tane kabak
1 çay bardağı rendelenmiş tulum peyniri
yarım çay bardağı ayıklanmış ve iri parçalara ayrılmış ceviz içi
zeytinyağı
tuz
karabiber
Hazırlanışı:
Yıkanıp, ayıklanan kabaklar soyulur ve çok küçük olmayan parçalara bölünürler. Izgara da (istenirse teflon tavada olabilir) hafifçe renkleri dönene kadar pişirilirler. (Dirliklerini kaybetmemesi gerekmektedir) Diğer tarafta cevizler de teflon tavada renkleri dönene kadar çevrilirler. Kabaklar bir kabın içine alınırlar. Üzerlerine çok az zeytinyağı gezdirilip, tuz ve karabiber ekilir ve karıştırılır. Teflon tavadan alınan cevizler ve rendelenmiş tulum peyniri de kaba eklenir ve hepsi iyice karıştırılır. Karıştırılan salata servis tabağına alınır ve servis edilir.
AFİYET OLSUN.

15 yorum:

yeteneklieller.com dedi ki...

Merhaba, sizinle kardeş blog olmak istiyorum. Uygunsa sitemize yorum yazabilirsiniz. Sitelerimizi karşılıklı ekleyelim.

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

bu ratifi de ilk kez görüyorum elinize sağlık =)

Ada Deniz dedi ki...

Ceviz güzel, kabak güzel. İkisi birarada nasılo ldu acaba?

Gülşah önen dedi ki...

yogurtlu kabak slatası yapmıştım ama bunu ilk defa goruyorum deneyim bi ellerine sağlıkkk

Adsız dedi ki...

ilginç ve kalburüstü bir tarif, elinize sağlık

Unknown dedi ki...

Bende gecen gun yapmayi dusunmus ama vazgecmistim demek burda gormek kismetmis :) Ellerinize saglik...

Unknown dedi ki...

Ceviz her girdiği yemeği lezzetlendiriyor.Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba bloğunuzu yeni keşfettim bende bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

merhaba bloğunuzu yeni keşfettim bende bekliyorum :)

mutfagabuyrun dedi ki...

ceviz fikri çok hoşuma gitti.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Ankara Boyacı dedi ki...

başarılar.

neslice tarifler dedi ki...

Cevizin ve peynirin girdiği her şeyi yerim. Kabakla da denemek lazım. Ellerine sağlık..

lezzettabağı dedi ki...

Valla harika bir salata olmuş, tam bana göre üstelik evde kabak ve cevizde vaaaar. ellerine sağlık kocamaaaan sevgiler canım..

Deniz dedi ki...

Bu malzemelerle yapılmış bir salata kulağa çok güzel geliyor. Görüntüsü de öyle. Ellerinize sağlık.

NarÇelen dedi ki...

işte bu tam benlik.
blogunuzu yeni keşfettim.
tarif için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...