31 Ağustos 2015 Pazartesi

Şehriyeli Pilav

Herkese iyi akşamlar. Bu akşam ki tarifim yayınlanması için oldukça fazla istek alan  ve yapımı çok kolay bir tarif.
Afiyet olsun.
Malzemeler:
2 su bardağı pirinç
1 çay bardağı tel şehriye
3 su bardağı  sıcak su (et suyu -tavuk suyu)
tuz
zeytinyağı
Hazırlanışı:
Bir tencereye zeytinyağı konulur ve hafifçe kızdırılır.Şehriyeler  tencereye eklenir ve rengi dönene kadar kavrulur. Ayıklanmış, yıkanmış ve süzülmüş pirinç tencereye konulur. Pirinç tane tane olana kadar kavrulur. Tuz eklenir, sıcak su konulur ve ağzı kapatılarak pişirilir. Piştikten sonra bir süre dinlendirilir. Servis tabağına alınır ve sıcak olarak servis yapılır.
AFİYET OLSUN.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Hem de tel şehriyeli ..:) Ellerinize sağlık. Çok severim...

LerzanKaradan.com dedi ki...

bende buldukça değişik şehriye şekilleri ile yapıyorum bu pilavı özellikle harfli felan bulunca çocuklar çok seviyor

Unknown dedi ki...

Bıkmadan usanmadan yapacağım bir pilav çeşidi, ellerinize sağlık.

audrey dedi ki...

ben severim ama oğlum sevmediği için yapmıyorum hiç :-(

Ada Deniz dedi ki...

Her daim yapılan ve sevilen bir yemek:)))

nily21 dedi ki...

çok severim, elinize sağlık

kolay yemek tarifleri dedi ki...

harika bir tarif elinize sağlık bu arada takipçinizim artık :)

Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

En sevdiğim (:

Nurselin Mutfağı dedi ki...

Merhaba
Blogunuzu çok beğendim. Böyle bir bloga sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum.
Teşekkürler.

Nurselin Mutfağı.

Pembe Dünyam dedi ki...

Çok güzel görünüyor bloğunuzu da takibe aldım bende sizi bekliyorum sevgiler :)

Özgen dedi ki...

Merhaba ellerine sağlık benim ufaklığınn en sevdiği pilav bu sadece bu pilavı yer sevgiler

Islak Kek dedi ki...

iyi bir site.

çeşnici Handan dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...